Turku & Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Lisanne Nijhuis - WaarBenJij.nu Turku & Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Lisanne Nijhuis - WaarBenJij.nu

Turku & Stockholm

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

10 September 2012 | Zweden, Stockholm

Hallo Allemaal!

Ten eerste, super bedankt voor de leuke kaartjes en spulletjes uit Nederland, vind het echt leuk. Is mijn kamer meteen een beetje opgefleurt.

Dit weekend ben ik, samen met Spanjaarden, Duitsers & 1 Finse, halsoverkop naar Turku en Stockholm gegaan. Turku is echt een mooie stad, ik vind het zelf mooier dan Tampere, veel oude gebouwen en veel meer leven op straat. We zijn daar in oude markthal geweest en hebben Finse producten geproefd, waaronder Rendiervlees, en echt het is lekker! Tenminste de gerookte versie, het smaakt naar Paardenrookvlees. Verder de hele dag door de stad gebanjerd, maar het was extreem koud dus dat was een beetje minder. 'snachts de boot gepakt naar Stockholm. Het was nog spannend of ik meemocht, aangezien de reis 21+ was, maar zonder controle kwam ik over (en terug).

Stockholm is écht fantastisch, wat een geweldige stad. Super oud en heel chique. We hebben de hele dag door de stad gebanjerd en heel veel gezien. Mijn voeten waren op het laatst echt op, maar je blijft lopen om de hele stad te zien. Ook de wisseling van de wacht bij het paleis was erg leuk om te zien. De Spanjaarden begrepen de hele ophef alleen niet: ''dit kan toch ook in 5 min?'' Ik heb wel mijn eerste paar H&M handschoenen aangeschaft, want koud begint het hier zeker al te worden.

De bootreis was alleen heen verschrikkelijk, we gingen alle kanten op en ik was enorm zeeziek, terug gelukkig niet. Verder ben ik nu ook erg verkouden, maar het gaat super! Zo even snel bijslapen en vanavond weer naar college om 5uur tot 9.

Hier een link voor de foto's
https://picasaweb.google.com/116848499939914407041/TurkuTampere?authkey=Gv1sRgCPup1c_GobK94gE#

  • 10 September 2012 - 14:34

    Daniel:

    Leuke foto's, ziet er mooi uit!

  • 11 September 2012 - 00:45

    Marlé:

    Ik merk het wel; je bent lekker volop aan het genieten globetrotter!
    Prachtige foto's!
    Maar het eerste geweldige feestje op de Vecht (daar hadden we geen handschoenen bij nodig met 26 graden) heb je helaas moeten missen....
    Geniet er maar lekker van!

  • 23 September 2012 - 22:17

    Karin Kok:

    Hoi Lisanne knap je meid.
    Leuk om je verslag te lezen.
    Groetjes Karin


  • 23 September 2012 - 22:17

    Karin Kok:

    Hoi Lisanne knap je meid.
    Leuk om je verslag te lezen.
    Groetjes Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Tampere, Finland

Minor voor Bedrijfskunde doen in Finland

Recente Reisverslagen:

29 November 2012

Noorderlicht foto's

22 November 2012

Lapland!

09 November 2012

Tampere

20 Oktober 2012

Rondreis Rusland

01 Oktober 2012

Helsinki & Tallinn
Lisanne

Actief sinds 07 Aug. 2012
Verslag gelezen: 502
Totaal aantal bezoekers 27388

Voorgaande reizen:

18 September 2015 - 19 Maart 2016

Wereldreis

25 Augustus 2012 - 30 December 2012

Tampere, Finland

Landen bezocht: