Tampere - Reisverslag uit Tampere, Finland van Lisanne Nijhuis - WaarBenJij.nu Tampere - Reisverslag uit Tampere, Finland van Lisanne Nijhuis - WaarBenJij.nu

Tampere

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

09 November 2012 | Finland, Tampere

Hallo Allemaal!

De eerste sneeuw is al gevallen in Tampere, op 25 oktober, helaas was het wel na 3 dagen weer weg, maar ik heb sneeuw gezien!:P

De afgelopen weken was het vooral best koud. Soms is het hier al om 3u donker en daar moet ik wel aanwennen. Ik heb dan al het gevoel dat ik naar bed moet, en dan word je gewoon erg sloom en lui. De afgelopen tijd had ik het vooral erg druk met school en feestjes, maar ik heb gelukkig wel alle punten gehaald.

3 november kwamen mijn ouders op bezoek! Dat was echt heel gezellig, wel raar om elkaar na 2,5 maand weer in het echt te zien. We hebben alles in Tampere eigenlijk bekeken en een ijshockey wedstrijd gezien. Het leukste was natuurlijk uit eten gaan met mijn vader, die zo goed Engels kan. Hij liep al weken te verkondigen dat hij pizza met berenvlees en rendiervlees zou proeven, wat nummer 96 was. Alleen bestelt meneer in het Engels nummer 69.. een pizza met olijven, wat hij dus niet lust:P ook mag je wat je niet opeet in een restaurant meenemen in alleminium folie, dus mijn koelkast is weer gevuld. Mijn ouders hadden gelukkig een super de luxe hotel om de hoek, dus ik ging daar elke ochtend mee ontbijten. Eindelijk lekker brood, aangezien het brood hier vooral erg zuur en taai is. Ik ben wel schandalig door ze verwend, kaas, merci, koekjes, pindakaas.. echt een hele koffer vol met voedsel was meegekomen uit Nederland!

Nu moet ik vooral veel verslagen maken, ik heb per week maar 4u college dus erg veel vrije tijd, wat wel van pas komt met al die verslagen.
Ajax wordt hier ook fanatiek gekeken, en nu zelfs het nk afstanden.

Allemaal nog bedankt voor de kaartjes, (zelfs een uit Fryslân!) & voedselpakketten. Ik ben er echt heel blij mee en alle kaartjes hebben een mooi plekje in mijn grote vensterbank.

Liefs Lisanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Tampere

Tampere, Finland

Minor voor Bedrijfskunde doen in Finland

Recente Reisverslagen:

29 November 2012

Noorderlicht foto's

22 November 2012

Lapland!

09 November 2012

Tampere

20 Oktober 2012

Rondreis Rusland

01 Oktober 2012

Helsinki & Tallinn
Lisanne

Actief sinds 07 Aug. 2012
Verslag gelezen: 672
Totaal aantal bezoekers 27381

Voorgaande reizen:

18 September 2015 - 19 Maart 2016

Wereldreis

25 Augustus 2012 - 30 December 2012

Tampere, Finland

Landen bezocht: