It's a beautiful world - Reisverslag uit Nieuwleusen, Nederland van Lisanne Nijhuis - WaarBenJij.nu It's a beautiful world - Reisverslag uit Nieuwleusen, Nederland van Lisanne Nijhuis - WaarBenJij.nu

It's a beautiful world

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

09 September 2015 | Nederland, Nieuwleusen

Het is bijna zover! Na lang plannen (en heel weinig vastleggen, ‘we zien het daar wel’), sparen, heel veel extra werken en voorbereiden is het bijna zover. Over ongeveer 1 week vertrek ik!
Het besef komt langzaam dat ik bijna vertrek. Na al jaren geroepen te hebben dat ik op wereldreis ga is het dan nu echt nu of nooit. Onder het mom van niet alles uitstellen tot later, omdat je nooit weet of er een later komt ga ik gewoon nu! A.s. week nog afscheid nemen van mijn vrienden en familie, mijn twee bullen ophalen, films & boeken op mijn Ipad zetten (thanks mam & Daniël) en de laatste dingetjes regelen. Ga ik bijna ultiem genieten van het leven (volgens mij dan)!
De meest gehoorde vraag van de afgelopen tijd: “Ga je echt helemaal alleen?” Tja, niet alles natuurlijk maar ik ga wel een stuk alleen. Als ik op anderen wacht kom ik nergens dus heb ik besloten gewoon te gaan. Spannend voor iemand die niet echt goed is in het alleen zijn, maar ik ben ook niet bang om veel alleen te zijn. Het begin is helemaal geregeld, dat moet ook wel als je naar ‘strenge landen’ als Rusland & China gaan die ervan houden je in de gaten te houden. 18 september vlieg ik naar Moskou, waarna we de trein nemen om 4 dagen later uit stappen in Siberië, daarna doortreinen naar Ulaanbaatar (Mongolië) en dan nog een stukje treinen naar Beijing. Daarna vlieg ik alleen door naar Australië, waar ik 3 maanden ga rondreizen. Vervolgens in Nieuw Zeeland aan de beurt, Hawaii (Honolulu baby!), en als mooie afsluiter Ecuador, Peru en Bolivia. Op 19 maart zou ik vervolgens weer veilig in Amsterdam landen.

Mocht je ook ineens reiskriebels krijgen, iedereen is natuurlijk van harte welkom om een weekendje over te komen. Langer mag natuurlijk altijd;)

Tot over 6 maanden!

  • 09 September 2015 - 20:58

    Frida:

    Lieve lisanne heel veel plezier alvast, ik ga je volgen.
    Tot over een half jaar nieuwe uitdaging en ontdekkingen.
    Geniet ervan meis.

    Groetjes van je oud collega.

  • 09 September 2015 - 21:17

    Ingeriek :

    Jaja 6 maanden dat zei mijn vriendin ook, ze zit nu al bijna een jaar in Australië en nieuw Zeeland..haha maar voor jou heel veel plezier toegewenst ennuh pas goed op jezelf! Vooral: GENIETEN!! (En nog een TIP: een heel klein boekje meenemen waarop je elke dag 1 ding benoemd dat leuk was die dag gedaan te hebben. Leuk voor als je thuis komt

  • 09 September 2015 - 21:19

    Ingeriek :

    Groetjes Ingeriek (stond er nog onder)

  • 13 September 2015 - 11:11

    Jasper:

    Super vette plannen!! Zal af en toe jaloers je verhalen lezen;) Heel veel plezier! X Jasper

  • 17 September 2015 - 16:01

    Cynthia:

    Hoi Lisanne, ik wens je een hele goede mooie reis.

    Groetjes Cynthia

  • 23 September 2015 - 11:54

    Henk Locht:

    Jullie zijn op weg eerste 5.0000 zitten erop. Mooie tijd in de natuur, even geen m2 coupe maar km2 .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 07 Aug. 2012
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 27343

Voorgaande reizen:

18 September 2015 - 19 Maart 2016

Wereldreis

25 Augustus 2012 - 30 December 2012

Tampere, Finland

Landen bezocht: